nur_nurr evet hatta ilkte ter sanıyordum sonrasında tişörtüm ıslandı baya korkutum 16 17. Hafta gibiydi doktorum sancı felan varmı dıye sorunca daha çok paniklemiştim ama sonrasında normal olduğunu sıkılmaması gerektığını erken doğuma yol açabılceğini söyledi bende o günden sonra gelsede göğsüme hiç bir şekilde dokunmuyorum 🙊