Nurseda0408 ben 2 pijama takımı götürmüştüm doğumdan sonra 4 5 saat zaten ameliyat önlüğüyle yatıyosun sonra giydirıyolar seni giyindiğin gibi yürüceksin ben 2 götürdüm 1 gece kldım ama kanama olduğu için yatağım bile batmıştı o gece eşim evden kıyafet getirdi zaten hastanede üstünde ne varsa onla eve gidiyosun o ağrıyla zaten üstünü değiştirmek bile aklına gelmiyo bn terlikle eve gelmiştim