Adabkc ben kendisiyle devam ediyorum şuan 25 haftalığız 10 haftalıkken başlamıştık kendisiyle . Bu forumda beğenende var , beğenmeyende açıkcası 😂 ben begenen taraftayım dogumumuda onunla düşünüyorum allah nasip ederse. Doktordan ne beklediğiniz önemli açıkcası ben baştan savmamasına dikkat ettim ultrason kontrolünde hemen bakıp kapatmıyor , herşeyinizi not ediyor bilgisayarına bin defa aynı şeyi hatırlatmak zorunda kalmıyosunuz 😌 Tavsiye ediyorum ben kısacası🙏🏻