Benimde geceden beri kasılmalarım oluyor karnım taş gibi oluyor ağrılardan uyuyamadım 29+1 deyiz erken doğum riskim hep var zaten devlet hastanesine gittim kendi doktorum yoktu diğer doktor almadı acile git dedi gittim nst de sancı çıkmadı rahim ağzı kısalığı var zaten acilde ebe var doktora söyledi ölmesini istedim bol bol su içsin yatsın yarın gelsin demiş benim oturmam bile yasak onları zaten yapıyorum hastane de benden başka sadece 1 tane hasta vardı ve beni almadılar evde sancı çekiyorum şuan ciğer geliştirici iğne bile yapılmadı henüz…