Merhaba arkadaslar 32 haftalik hamileyim. Normal Dogum yaaya dr muayne etmesine cok cekiniyorum ve sezeryan dusunuyorum özelde sezeryan olan arkadaslar. Hemskrelerin sonta takmasi disinda . Odanizda yada emeliyathanede uzerinizi hemsirelermi tamamen cikartip ameliyat kiyafetini giydiriyor . Yada size veriyorlar kendiniz mi giyorsunuz ?