Bsrlmnemr ahh kuzumm... Ben hamileliğimin başından beri aynı durumu yaşıyorum maalesef kullanınca geçiyor ama tekrar ediyor ben 34. Haftadayım ve ara ara oluyorum. Sık sık idrara gidince anlıyorum. Bende hep enfekxia diye bi antibiyotik kullandım halada var evimde olursam içerim.. dikkat et sürekli temizle