ZynpynZ merhaba, evet kendisine gittim ve takibim suan aycan kopuzda. Benim annem de ebe, aycan beyle zubeydede birlikte calistilar, aycan beyin cerrahisinin cok cok iyi oldugunu soyluyorlar, sadece annem degil daha once birlikte calistigi bir cok kisiden ayni seyi duydum.. buarada kuzenim de ona gidiyordu gecen hafta erken dogum yapti 28 haftalikti, aycan beyden cok memnun kaldigini soyluyor, sezeryan oldu ve hic bi sekilde agrisinin olmadigini soyledi. Isterseniz instagram ekleyin ya da whatsap uzerinden ayrinti konusabiliriz,seve seve yardimci olurum.kacinci haftadasiniz buarada?