Zeytin_2 peki doğumu nasıl odaları nasıl ? Azarlıyorlar mı genelde devlet öyle ya . Bana herkes gitme şehir hastanesine diyor virüs bulaşır diyorlar sizce nasıl bir risk tasıyor mu ? Ailem göndermiyor hastaneye özelde doğur diyorlar ama anlamıyorlar ki bulasacak olsa oradada bulasır yani özel devlet farketmez bi özelede sadece doğuma 4 milyar verilmez ya ne bilim içim cız ediyor