Marryy Almiraedaa bizde 23+3 olduk virüs geldiğinden beri birşey alamadım eşim internetten sipariş vermeme de izin vermiyor🤷🏻♀️ İnşallah virüsten hemen kurtuluruz alışverişe başlamak istiyorum
Aselyagmur Almiraedaa bende bişey almadım daha. Almak için sabırsızlanıyorum ama çıkamıyoruz..çok güzel bişey oldu dünden beri bebeyimin küçük tekmelerini görebiliyorum artık 💓🥰🥰🥰🤭🤭🤭
Merdgn Almiraedaa Sadece hastane çıkışı ve birkaç tulum aldım internetten.. Hiç bişeyi yok yavrumun :D
Almiraedaa Marryy Amin inşallah en kısa zaman da biter ve rahat rahat alışveriş yapabiliriz🤲🏻 biz cinsiyetimizi öğrendiğimizde hastane çıkışı almıştık allahtan ☺️
Marryy Almiraedaa ya ne iyi etmişsin ne zaman geçeceğini uzmanlar da bilmiyor bende kıyafet falan almıştım ama battaniyesi falan yok çok eksiğimiz var
Almiraedaa Aselyagmur Aaayyy ne güzel canım ya ne kadarlıksın tam benimki tekme atıyor mu atmıyor mu tam anlayamadım ben 😁
Almiraedaa Aselyagmur İnşallah canım amin aslında 22+4 de bi tekme gibi bişey hissettim ama 1 kere oldu
Aselyagmur Almiraedaa bu vuristen dolayı hiç ilgilenmediler soru sormamiza izin vermediler bile dünden beri merak içindeyim