Asdfgh1 Merhaba hanımlar 39+5 oldum ve malum virüsten dolayı bebeğim doğsun evime geçeyim istiyorum sabırsızlaniyorum ilk gebeliğim erkek bebek bekliyorum yürüyüş merdiven çıkma hurma yeme sıcak dus haricinde ne yapmaliyim sanki hic gelesi yok gibi 😄
Haticebulent Asdfgh1 bende öyle istiyorum ama ne yapilir bende bilmiyorum valla. 38+3 olduk bende suřda bekliyeyim fikir olur en azindan ( bi an once saglikla gelsinler.)🌸
Anasinifci Asdfgh1 biz korunmasız ilişki denedik hemen başladı doğum sancılarım. Nişanım da geldi. Şuan sancılarım kesildi bekliyorum evde tekrar gelmesini
Fatma8988 Asdfgh1 squat bağdaş kurup oturma secde pozisyonumda kalçayı hareket ettirme hepsi 15 er dakika.. Banu çiftçinin geçen günki canlı yayınında ebe hanım ile yaptığı bikac hareket daha var bunlara ek ama tarif edemiyorum.. Birde gögüs ucu masajı
pnr__hck Asdfgh1 ben de 39 + 5 im, doktor perşembe günü suni sancı ile doğumu başlatalım dedi 😕 beklemeli miyim yoksa suni ile sancıyı başlatmalı mıyım emin değilim
FBetl233 Ne yaparsak yapalım Geleceği zaman belli.. Haftaya çarsambaya kadar gelmez ise suni ile başlatırız yada Sezeryan yaparız dedi beklıyorum 🙈
Halimemermertas 39+6 benimde bel ve kalcam agriyor insAllah hep beraber bu gece doguma gdrz hayirlisiyla 😊