Gozde06 seval3401 bende böyle bişey yaptırdım bugün çıktı siparişim https://imgyukle.com/i/QcMWxt https://imgyukle.com/i/QcMeDc 🥰🥰
Gozde06 Ulku_meyraayazma Normalde 260 canım yastıkla 360 oldu yastık istemezsen 260 a biraz pahalı ama özel işleme ve taşlı olduğu İçin taşsız olursa daha uygun şuan sanırım 10 lu setler 170 TL İnstagramdan yaptırdım
Mslm https://i.resimyukle.xyz/VBdHMR.jpg ben de bunu aldım canım amozondan 14 parça sade ve şık malı da çok güzel ama Türkiyeden spariş veriliyor mu bilmiyorum
FilizCM Kitikate’ten aldım hastane çıkışı takımlar. Sade ve en önemlisi organik. Kumaşı da gerçekten yumuşacık. Tavsiye ederim.
seval3401 [bilinmeyen] baktım evet çok tatlılar tam aradığım gibi pamuklu olmasına ayrıca çok sevindim isimliler haricindekileri oradan alacağım inşallah sağolun☺️
Ayse-212 mrvmrv123 merhaba instgm sayfasının adını söyleye bilir misin bide kaça yaptırdın bnde yaptırmayı düşünüyorum
drkgrss seval3401 instagramdan mell tasarım dan yaptırdım bgn geldi çok güzeller , kalitesini de çok beğendim🥰
Sibelgokhan seval3401 canım isimli ben mucize_miniklerden yaptırdım ve memnun kaldım.instagramdan sedefli koza ,bebeala, bebeci burda sitelerine bakabilirsin