Sevgiic Eylulikraninannesi en son 27+1de gitmistim 1353 gramdi onumuzdeki hafta tekrar gidicem kismetse
Busraer 28+2 de gittim 1380 kgydi doktor kilolundedi birde ona rağmen bana decavit vitamin ilaci verdinsizce neden kızlar
Eylulikraninannesi Busraer kuzum decavit vs hepsi kullanılıyor zaten sürekli hoş ben kullanmıyorum onu banada bugün doktor bir dünya vitamin verdi OMEGA 3 magnezyum ne ararsan var
Eylulikraninannesi Kizlar ya bende 29+2 yım bugün gittim 40.5 cm 1707 gram çıktı kilolu dedi çok bide böbreklerin de genişleme varmış biraz oğlumun içime sıkıntı oldu kilosunu yavaşlatmak doğum zor olur dedi normal doğum pozisyonunda şuan ve 2. Doğumum olucak böbrekleri bide sorunlu çıkınca dert ettim e kilosuda çok son haftalar zaten çok alıyor kilo bebekler🤷