adm Canımız annelerimiz, Forum çok büyük bir sanal saldırı altındaydı. 2 gün boyunca teknik ekibimiz gece gündüz çalışarak saldırıyı etkisiz hale getirdi. Tüm database yapımızı taşıdık, server kapasitemizi artırıp optimize ettik ve yeni bir güvenlik ağı oluşturduk. Eee, siz neler yaptınız? Özleştik mi?
Bus_ak18 adm şuan ara ara yine hata veriyor ama düzeldi çok şükürrrr. Happy moma girememek çok büyük eksiklikmiş özleşmişiz😚😚
Ygmroglcn adm yaaasa bende çok özlemişim 2 gündür sinir oluyordum giremeyince sildim geri yükledim😂🙏🏻Sıkıntı telefondadır diye
tugbaayaz adm tek zevkim artık burası olmuş onu anladım 2 gündür büyük boşluktaydım çok şükür ki düzeldi
Bbee2929 Derin_Demir benimde sıkıntılı giriyorum dönüp duruyor açılmıyor sayfa yenilemiyor ne zaman duzelecek acabaa
Fatma8988 adm Foruma girememek çok kötüymüş artık sosyal medyadan cok burada vakit geçiriyorum çünkü... Sorun telefonda sandım tekrar sildim yükledim🤦🏼♀️ Ayrıca çok geçmiş olsun..
Deletedmom337 adm ben dun delirdim happymom benim elim kolum herseyim instagram falan yok benim icin iyiki varsin happymom❤️❤️
EdibeHiraToprak Ben de neden giremiorum dedim bir yanim eksik kaldi tekrartekrar kaydolmaya çalıştım. Sabahtan beri deniyordum valla ismimi bike tekrsr değiştirdim kaydoldum 🤗telefinda mi sikinti fie düşünmeye başlamıştım. Ins bir daha boyle bir sey olmaz alışınca insanin bir yani bos kaliyor gibi oluyor
Elifhusnam adm bende foruma giremiyordum sürekli hata veriyordu 2 3 gündür bu iste bisey var diyordum 😊