CerenSelvi SevimnurBaaran ben de sizin gibiym bir şey olmaz bence. Bugüne kadar her şey yolunda gitti
SibelAlp7 SevimnurBaaran valla şu yazılara çok özeniyorum çalıştığın için 7:30 da ayaktayım.Tatil günlerinde de alışkanlık yine aynı saatte kalkıyorum.Bazen saat 10 da uyuyorum yorgunluktan😀