Aycankrdg az once adet agrisi hissettim cok belimde agriyodu asagiya bick saplanir gibi oldu bebek yukarda duruyo benim kemiklerime mi vurdu kramp mi girdi anlamadim ama gozumden yas geldi kramp dediginiz bebegin hareketleriyle mi geliyo dakika tuttum 10 dk sonrasi hafif geldo simdi bi 10 dk daha gectim aynilari oluyo ama hafifliyo sanki yalanci sanci olabilir mi acaba yada bebek mi donuyo kafamda deli sorular😂