HsnyErbyCtn canım ben vıtamını ve demırı cok uzun zamandır kullanıyorum 35 haftalık oldum. Hıc kasınmam yoktu bıranda basladı. Once karacıger enzımlerıme baktık temız cıktı sonra safra asıtlerı testı yaptık temız cıktı. Sonra gıdaları denedım tek tek süt ürünlerni vs kestım ama yok hıcbır sekılde kasıntım gecmedı aglamak ıstıyodum okadar kasınıyodu. Sonra vıtamını ve demırı denedım. Vıtamını ıcınce kasındıgımı farkettım. Basta kasınmıyodum 4 kutu bıtırdım 5 ıncı kutuda kasıntım basladı. Evdeysen calısmıyosan dene bır gun vıtamını ıcme. Ondan oluyosa doktorunla konus degıstırsın hapı baska vıtamın versın.