Rabia-gedik _nzlcnn Ben kestirdim doğrusu Uzun saç zor birşey gebelikte birde o saçlar vücuttaki vitaminleri alır onla beslenir derler Saçım besleneceğine bebişim beslensin😅😅
Ozlem0707 Allahtan baskası bılemez cnm ben hem kestırıp hem boyatıyorum cok sukur bebegımde gayet saglıklı karnımda hurafe onlar ınanma dogumdan snra zaten dokulecek saglıcakla alalım ınsallah kucagımıza
Zeyneptoprak _nzlcnn oğlumda kestirdim kısacık hemde kızımda yine kestirdim😂 uzun saçı başkasında seviyorum 😂
ozlem_1990 Babaannem günah kestirme , iyi değil demişti. Ben yine de sözünü tutmak istiyorum . Yeni vefat etti . Zaten son 1 ay kaldı doğumuma. Ilk oğlumda da kestirmemişdim.
Gunsss Saçı kestirme diyorlar da vücuttaki diğer kıl tüy ne olacak?? Onlarıda almayalım O zaman 😁 hurafe bunlar
Meteannesi _nzlcnn hurafe batıl ama ben ilk hamileliğimdede kestirmedim bundada 38 haftalık oldum inandığımdan değil ama öle yapmak istedim ben kestirmedim anemde kestirtmedi 😊
Ygmroglcn _nzlcnn bende kestiricektim ki ta ki kuaförler kapanana dek😞😞istiyorum ama kuaför kapalı🤷♀️
KucukAnne538 _nzlcnn Bende inanmıyorum canım ama bişey olursa için içini yer diyorlar inanmasan bile ona yorarsin o zaman dediler kestirmedim kaldı 🙄
Aysedgrlikrkmz _nzlcnn tamamen safsata bence çünkü ben ilk gebeliğimde iki kez kestirdim bebeğim de çok sağlıklı gayet iyi önümde oynuyor şuan onların ömürlerini Rabbim bilir hepsine uzun sağlıklı ömürler versin inşaallah bu tarz şeylere inanmayın 🥰
aytii _nzlcnn bana saçını kestirirsen bebeğin ömrü kısa olur diyenler Allahın işine karışıyorlar gibi geliyor sonuçta ondan başkası bilemez. Ben başlangıçta kestirdim yarın 32 hafta oluyorum hep bu haftalarda yine kıstırırım diye planlıyordum ama kuaförler kapalı 🤷🏾♀️
aLmisMomS _nzlcnn canım asla öyle bir şey yok bende kestirdim şuanda gebeliğim devam ediyor elhamdulillah 30 haftalık oldu. Zaten araştırırsan saç kestirmek erkeğe benzememek şartıyla dinimizce de bu dönemde nasıl rahat ederseniz öyle diyor