Bsetncr2020 Bugün çatı muayenesi oldum dayanılmicak gibi bişey değil fakat kanama olması normalmi 40+3üm hafiftende kaşık ağrılarım var
Bebisveannis Bsetncr2020 merhaba, geçen hafta ben de oldum doktorum özellikle kanama olabilir normal demişti 🤗
Gupse Bsetncr2020 doğumu tetikliyor bazılarında deniyor ama bilmiyorum zamanınız da yaklaşmış zaten .
Esra-Asya Bizde 39+2 deyiz doktor virüsten dolayı sezeryan yapalım dedi ben istemedim. Bu hafta kontrole de gitmedim çatı muayenesini olmak zorunda mıyız kızlar
cigdemk1980 Bsetncr2020 bende de oldu hatta iki gün devam etti doktor normal olduğunu söyledi ; endişelenme cnm 👍👍