Selenayokcu Merhaba anne adayları size iki sorum var ben bazen cok yemek yedıgımde kabızlık sorunu yasıyorum ve arada da hafif kan gelıyor bunu yaşayan varmı normalmı bir diğeri yine cok yedgm zamanlarda çunku bazen tutamıyorm kendimi gögüs altı ve gögüs üstü bagrım dye tarif edeblrm nefes alırken daralıyo sıkışıyo zorlanıyorum sindirimde mi skntı yasıyorum varmı bu tarz şeyler yaşayan bu arada 22+2 olduk nasipse tesekkur ederm şimdiden ❤️
1Anne_ Selenayokcu kanama için doktora görünün bence çok ta öyle daralacak kadar yemeyin ya çok yemek yeme faydalı da değil yani😄
misra88 Selenayokcu ben de 22+2 yim ve tam olarak aynı şeyler yaşıyorum. Kanamam benim hemoridden dolayıymış. Gün içinde az az sık sık yiyorum, lifli gıdalar tüketiyorum, kefir içiyorum falan dikkat ettiğim günler rahat geçiyor
Evita Selenayokcu kayısıyla kuru erik yarıyodu bana artık onlar da yaramıyor, dr kntrolüne gidince sorucam napıyım diye :(