Gupse salgını bahane ediyor çoğu doktor. Kaç tane doktor çıktı sakın salgın yüzünden sezaryen olalım diye düşünmeyin daha kolay değil ki diye açıklama yaptı TV ekranlarında. Bu sezaryenci doktorlar çıkıp böyle birşeyi ekranda söyleyemezler çünkü böyle birşey söylerseniz siz sağlık sisteminize güvenmediğinizi ortaya atmış olursunuz. Türkiyede yeterince doktor ve hastane var Allah sizi iyileriyle karşılaştırsın.. Risk hep var ama biz de doğuracağız sonuç olarak. Siz panik olmayın yine de, ben de sizin gibi düşünüyorum.