Cupkek ya aslında reglimizin 5.günü başlayıp sabah akşam 5 gün kullanıp 13 veya 14.gün kontrole gelmemi istedi doktor sanırım yumurtamın büyüyüp büyümediğine çatlatma vurulacağı ve ilişki günü vericekti sanırım . Ben gittim iki sefer de de doktor yerinde yoktu sonra sinirlendim, hiç kontrol yapmadan bu ay hamile kaldığımı öğrendim .belki canım senin döngün farklıdır o yüzden erken çağırmıştır yada kaç gün kullandın