Yasemen_1989 Merhabalar 32.haftamdayım çok fazla çatı kemiğim ağrıyor sizde de var mı geçmesi için neler yapıyorsunuz şimdiden teşekkürler
aytii Yasemen_1989 ben de çarşamba 32 olcam doktor randevum var 2 3 gündür aynı ağrı bende de var doktora sorcam.
AaaSonuM Yasemen_1989 geçmio naparsan yap maalesef . Sadece sicak su koydugunda az bir rahatlama oluyor oda biraz tehlikeki haftana gore
Kk39 Yasemen_1989 bende 36.haftadayim o ağrı oluyor evet yürürken bile ağrıyor kemikler açılıyor heralde o sebepten
Mrv3789 Ben 24. Haftadayım bende 19. Haftada başladı çatı ağrısı yatarken kalkarken sağa sola dönerken ağrı oluyor doktora sordum normal dedi
Nimaku Ben 18 haftalığım 17. Haftaya girdiğimde başladı bitmek bilmiyor geceleri uyuyamıyorum döneniyorum doktor normal dedi genişleme oluyor diye magmezyum verdi bu hafta rahatlama olsun diye ams fayda yok
_mrv Nimaku uzanıp diz kapağının altına minder koy biraz iyi gelir belki. Benim de çok oluyordu bu biraz rahatlatıyordu. Şimdi 24 haftalık oldum azaldı çatı kemiği ağrılarım şimdi de karnım epey büyüdü kaburgalarımda baskı hissediyorum 😖
1Vera_ Nimaku canım o ağrı nasıl bir şey. Ben de 17. Haftadayım bir kaç gündür vajinada doğru zonklama var korkutuyor beni. Magnezyum var ara vermiştim kullanmaya devam mı etsem
2104 Gercekten herşeyin ağrısı geciyoda en cok catı ağrısı yürümekte zorluk yatmakta zorluk cok fena bişey 36 oldum ama cok öncesinde başlamıştı☹️ İki gündür hafif bacak egzersizi yapıyorum cok azda olsa hafifledi gibi. Tam dik olmadan biyere yaslanın bacağınızı kendinize doğru çekip uzatın bunu ece vahapoğlunun sayfasında görmüştüm birde hemfithemanne sayfasında var 😊
Yasemen_1989 1Vera_ canım genital bölgenin sağ ve sol kemikleri batıyor yürümekte yatarken dönmekte zorluk çekiyorsun maalesef
Nimaku 1Vera_ doktora danışmadan ilaç almayın bana verdiği zaman ilacı muayne etti önce erken doğum riski var mı diye çok şükür yok çıktı