medine02 sevgicaner78 muayene ve dogum ücretleri cok tuzlu degil mi oranın ben sordum cok pahalıydı 4 yıl.once yapmıştım ilk doğumumu cok uygundu simdi cok.pahali
medine02 en iyisi şuan esenler kadın dogum devlet özel gibi yapmışlar virüsten dolayı herhangi virüslü hastada yok o hastanede bende başka hastaneye gidiyordum degistirdim herkes oraya gidiyo simdi çokta memnunlar doğuranlar
Rumeysaaa medine02 orda cok surıyelı var bırde ne olursa olsun devlet hastanesi sonucta ozel gıbi olacagını zannetmıyorm ama yınede tercıh meselesi