Mihranyesim ben epidural sezaryen oldum bebeğimin dünyaya gelişini görmek ilk anlarına şahit olmak yaşadığım en güzel tecrübe ve aklım başımda olduğu için her şeyi hafızama kaydettim asla unutulmayacak bir anıydı benim için şimdi ikincide yine epidural ya da spinal isteyeceğim.Ablam genel anestezi oldu, narkozdan uyanması saatler sürdü, birsürü ağladı, konuştu bebekten haberi yok, saatler sonra kendine geldi ve çok pişman hiçbir şey hatırlamadığı için.