Serzeyyyy mandalina adım zeynep ve nazlı falan değilim. Zeynep başlı başlına bir isim bence tek daha güzel duruyor gibi
Mororkide mandalina zeynep yeğenımın adı 4.5yasına gırdı durduramıyolar resmen oyle açhiperaktıf ve şımarık cok bılmiş
mandalina Alpirem tanıdığınız mı var ☺ sanki Ela çok uslu olur gibime geliyor benim. Sizin bebeğinizin ismi nolacak
Sekuhan mandalina benim erkek bebeğim ege koyacaz. Öğretmen olduğum için yıllardır isimler çok etkiliyor
Nimesay39 Zeynep isimli tanıdığım çocuklar var bence yaramaz değiller evet isminin anlamını taşır enerjisini alır diyorlar ama bu seçtiğiniz iki isimde çok güzel 🦋