Tugceonal Merhabalar, Malum Covid-19’dan dolayı uzun süredir evdeyiz . Dışarı çıkıp fotoğraf çekimi yapamıyoruz . Bende bir kaç tane evde çektiğim fotoğrafları fikir amaçlı yüklüyorum 😊 Sizlerden de fikir olması amacıyla çektiğiniz fotoğrafları atarsanız sevinirim🥰 https://imgyukle.com/i/QNU9hH https://imgyukle.com/i/QNWkIS https://imgyukle.com/i/QNWoGb https://imgyukle.com/i/QNWVyQ https://imgyukle.com/i/QNWrRR https://imgyukle.com/i/QNWnht https://imgyukle.com/i/QNWHl6 https://imgyukle.com/i/QNWaix https://imgyukle.com/i/QNWNRp https://imgyukle.com/i/QNWOOy https://imgyukle.com/i/QNWYyv
Merveyenianne Tugceonal çok güzel elinize sağlık 🌹 Parçalar da çok güzel nerelerden alışveriş yaptınız acaba
1Anne_ Tugceonal hepsi çok güzel olmuş 🥺 maşallah sağlıkla gelsin inşallah 🤭bnm hiç böyle fotoğraflarım yok 🙄
Tugceonal Merveyenianne çok Teşekkür ederiz 🌸☺️ Genel alışverişlerimi Lc waikiki/H&M/e-bebek mağazalarından yaptım 😊
Tugceonal 1Anne_ Amin🤲🏻, Çok teşekkür ederiz 🌸☺️ Siz de evdeyken çekinebilirsiniz 😊 gün ışığını yakalayın yeter👍
Mervexx3535 Tugceonal sağlıkla alin insallah evladınızı kucağınıza🙏🏻🙏🏻.. en yakin zamanda bende boyle cekim yapıcam çünkü harikasınız maşallah 🧿 Bayıldımmm
Tugceonal Sevsin2014 Amin hepimiz sağlıcakla kucaklarımıza alalım inşallah 🤲🏻, Çok teşekkür ederiz 🌸☺️
Tugceonal __birafitap__ Teşekkür ederiz 🥰 Hayır telefonumdan çektim hepsini 😊 (iphone7 plus ) Gün ışığını doğru yakalamak önemli olan o zaman fotoğraflar daha canlı çıkıyor 👍