Tugce-75 sizin dipleriniz yine simsiyahmış hiç gerek yok boyatmaya, beyazları ırsi olan bizler napalım ya😄🤦🏻♀️ diplerim de hep beyaz var ama asla boyamadım, 26+5 haftalık olmama rağmen. hiç bir şey bebeğimizden değerli değildir, hele ki beyazınız yoksa kafaya takacak hiç ama hiç bir şey olmamalı🍀