Herkese merhaba 39-2 deyiz cuma kontrole gittik daha yukarıda kanala inmemiş dedi doktorumuz bebek zaten tombik simdiye kadar hep 2 hafta önden gittik gelişimde nts sancı da çıkmadı persembe yada cuma gel yatısını yapalım bebek büyüdükçe normal doğum sansın azalır süni sancı vereceğim dedi 😲ancak 2 gündür adet sancısına benzer agrılarım oluyor geliyor geliyor gidiyor sancılar ama dayınılmayacak kadar değil sizce geliyor mu ne dersiniz?