AsenaCeren 27 haftalık hamileyim 5 gündür sol kolum uyuşuyor parmaklarım zonkluyor geceleri uyutmuyor yarin doktora gideceğim artik dayanamıyorum. Ayni şeyleri yasayan var mı aramızda ?
Sym2111 AsenaCeren bende 25. Haftadayım üzerine yattığımda hemen ağrı ve uyuşma gibi oluyor tetenoz aşısını sol koluma vurulmuştum acaba diyorum o yüzden mi
AsenaCeren Sym2111 ben de sol koluma yaptırdım ama onunla alakalı olduğunu sanmam hamilelikte görülebilirmiş..
hfg 20 haftalığım bende de elimde kolumda uyuşma oluyor uykudan uyandırıyor bir kere çenemde de oldu Karpel tünel sendromu diye bişi varmış hamileyken olabiliyormuş
AsenaCeren Evet ben de internetten baktım evet karpal sendromu aile hekimime sordum yapacak bir sey yok cekeceksin dedi. Ama ağrısı dayanacak gibi değil. Geceleri bi başladı mı geçmiyor oturup ağlıyorum.
hfg AsenaCeren benim genelde uykudayken oluyor bi kaç gündür olmadı çok şükür herhalde bir yöne çok yatınca oluyor bende bilemedim
Betim Uyuşma ve karıncalanma için doktor magnezyum veriyor canım .. benim de şikayetim vardı hemen başlattı çok azaldı geçecek inşallah
AsenaCeren Betim yaklaşık 15 haftalık oldugumdan beri bel ağrılarım olduğu için doktor magnezyum ve kalsiyum verdi onları kullanıyorum her gün ama ne kol uyuşmasına ne de bel ağrısına faydasi oldu. :/
AsenaCeren hfg normalde sol tarafa yatıyorum bebek için ama bu durum olduğundan beri sağ tarafa yatıyorum
Okangokce Kolda kalçada gece uyukusuna hasret kaldım magnezyum içiyorum çok faydasıda yok 27 haftalık gebeyim git gide ağrılar çoğalıyor sanırım 😞
AsenaCeren Okangokce resmen ben. Gündüzleri hem bel hem kol ağrısı geceleri kol. Uykudan uyanıp oturup ağlıyorum dayanılacak bir ağrı değil.
AsenaCeren Betim aile hekimine danıştım ama tatmin edici bir sey demedi magnezyum ic dedi. Yarin sabah doktordan randevu aldım.
Glshhh28 Benim iki bilek ve elimde var maalesef. Magnezyum+b12 verdi doktorum. GEceleri kaynar suyla yıkıyorum. Başlarda ağlatıyordu şuan o kadar değil b12 işe yaradı sanırım