Kızlar tecrubelerınızı almak ıstıyorm 1.5 yasında kedım var bebegımız oldugunda neler yasıcaz bılmıyorum. Kedıme cok duskunum oda bana cok duskun ve cok sımarttım🤭 eve gelen mısafırlerı sevmıyor cok kendını sevdırmez huysuz bırazcık. Bebegımız olunca nasıl davranır ona zarar verırmı dıye dusunuyorm sizler neler yasadınız???