Metemelek benim de ilk hamileliğim ve benim bebekte baş geliş pozisyonunda, dolayısıyla benimde vajinaya baskı var. Sinir bozucu şekilde idrara sıkışıyorum. Ama henüz sancı belirtisi yok, yalancı sancı da olmadı sanırım😏 belime kasıklarıma ağrı girmedi henüz. Ama gerçekten tecrübesiz olmak kötüymüş..
Normal doğumdan değil aksine sezaryandan çok korkuyorum büyük konuşmak istemiyorum başıma gelir diye ama kendimi o ameliyat masasında karnımı kat kat keserlerken düşünemiyorum. Normal için Şuan kendim yapabileceklerimi yapıyorum umarım kızımda bana kavuşmak için doğal yolu tercih eder🙏