CananAkdag aynen dediğiniz gibi herkesin hikayesi Farklı oluyor
Kaderisi hangisi olursa da toparlanıyorsun iyileşiyorsun sonuçta ama normal doğumla doğan bebeklerin bağışıklığı daha güçlü oluyor öyle bir etkisi varmış.inanın kaç sezeryan ile dünyaya gelen çocuk gördüysem o kader sık hasta oluyorlar ki.. bide bu açıdan düşünmenizi araştırmanızı tavsiye ederim .sadece kendiniz için en kolayı düşünmeyin