Derinin_annesi2 İlk bebeğimde göğüs ucu ağrısını 6 ay yaşadım. 2. Bebeğim için olmaz deniliyor. Ama çok korkuyorum. Doğum öncesi mi krem kullanmalıyım. Tavsiyeleriniz var mi?
Pearly Derinin_annesi2 35.haftamdan ıtıbaren lansınoh kullanmaya basladım canım. En az1ay onceden kullanmaya baslayın dıyorlar
AysennHED Derinin_annesi2 canım ben daha önce dogum yapmış biri olarak ve bu acıyı cok cekerek korkudan aldım krem doguma iki hafta kala sürmeye baslıcam bu kez mustelanın hiç faydasını görmedim bu kez lansinoh aldım inşallah bu iyi gelir
Elifeminask Derinin_annesi2 canm 8. Ayda kullanmaya baslayin doguma dek meme ucu kendini hazirliyormus.ben e bebege ait baby me lanolin markasini aldm fiyatida 20li civarda uygun almani onerrm
Senatorun merhaba bende henuz dogum yapmadim ama herkes sey diyor son haftalar dogumdan once surmeye basla sorun yasamamak icin, lansinoh ve mustela markasini cok oneriyorlar
Klccctugce Şimdiki aklım olsa kesinlikle doğumdan önce kullanmaya başlardım o kadar kötü olmuştu ki ağlayarak emziriyordum lansinoh kullandım çok şükür iyileşti ama halen de kullanıyorum
Kk39 Derinin_annesi2 şimdi size bi link aticam burda gümüş kapaklar indirime girmiş hanımlar herkes çok tavsiye ediyor doğumdan 1 -2 hafta öncesinde koyuluyormus ve emzirme surecindede çok çok faydalı olduğu söylendi bana da bende aldım https://www.hepsiburada.com/silvermoon-koruyucu-gumus-gogus-ucu-kapaklari-saf-999-ayar-p-HBV00000IQ4U8?magaza=Olix
Kk39 Şiddetle tavsiye ederim ve şuan indirimde ertesi gün hemen kargoya veriyorlar gerçek gümüş sertifikalı ürün 👍
Suveydaa Derinin_annesi2 canım ben tatlı bağdem yağı sürmüştüm kızımda tamamen ağrıyı geçirmiyor ama büyük oranda rahatlatıyordu
Mslm Canım kuzenimn karısı 4cu çocuğu doğurdu valla çocuk emiyor kadın ağlıyor du bı tarfdan kanıyor du göğsü bence önlemini al ikinci çocuk olmaz diye duşunme Ben gümüş kapak aldım bir iki haftadır kullanıyorum bir iki saat takıyorum bazen takip unutup akasma kadar duruyor ama hep iyi yorumlar okudum çok tavsiye eden var yarın 39 oluyorum insallh yara faln olmaz
Mslm Kk39 ben de o haftalrda ara ara taktım da düzenli kullanmadım şimdi sabah bı takıyorum akşama kadar duruyor 39+1im
Eda06 İnstagramdan mühendisinoğlu sayfasına bakmanı öneririm içeriklerini inceleyip en doğal en verimli olanı paylaşıyor ordan bul bence