zeome eskiden böyle hormonlu, gdo’lu gıdalar yokmuş. Doğal beslenirmiş insanlar, turfanda meyve sebze olmazmış. Şimdi yediklerimizin neredeyse %90ı hormonlu, meyve sebzelerin mevsimi kalmadı. Her mevsim her meyve var. Onun için folik asit, vitamin gibi takviyeler çok yaygın malesef 😑 Folik asiti hamilelik öncesi kullanmadım, planlı değildi. Öğrendikten sonra da bulantılar yüzünden pek düzenli kullanamadım. Şimdi de kan ilacını, multivitamini kullanamıyorum ilaç sevmediğim için. Detaylı ultrasona kadar hep içim içimi yedi bir sorun çıkar mı organlarında, yarık dudak vs olur mu diye. Allahıma bin şükür bir sıkıntımız yok. Ama hep memleketten gelen sebzelerle, köy sütünden yoğurtla beslenmeye, güvendiğim yerden balık yemeye dikkat ettim. Kuru yemiş ve kuru meyve yemeyi ihmal etmedim filan