gmzy1 Kızlaaaar çatı 37 den sonra çatı muayenesi olanlar bakabilir mi lekelenme oldu mu ne renk ve yoğunlukta kaç gün sürdü acaba
Nurselin11 gmzy1 benim 3 gün boyunca kahverengi ve pembe oldu merak etme normal olduğunu söyledi doktorum
gmzy1 Denizkaplan hayır doktor pembemsi lekelenme olursa korkma demişti ama benim rengi kahverengi gibi geldi muayene olalı 2 gün oldu ilk gün gibi değil ama az az yine oluyo
gmzy1 Nurselin11 bende sordum takip edelim normal dedi ama Nişan olsa anlarım diye düşünüyorum çünkü afedersiniz kıvamlı bişidi