Bu gün sağlık ocağına gıttım bu sağlık ocağına 2. Gidişim 27 haftalık hamıleyım ılk 26 da gittim ve hemen benden kan idrar aldılar bı hafta ıcınde devlet hastanesıne de gıttım her şey normal dedı ne kan tahıllı ne ısrar hıc bı şey ıstemedı ben şeker yüklemesi yaptırmasam onu bıle sormazdı.. dırek bi ultrasonla baktı ıyı dedı kıloma tansıyonuma hıc bı seye bakmadan gonderdı beni.. neyse bu gün gıttım sağlık ocağına kan ıdrar tahlılımın sonuçları ıcın bı de kontrolümüz vardı kıloma, tansıyonuma vs her seyıme baktı tansıyonum yüksek çıktı her gün ölç dedı kanım da baya dusukmus 9 dedi ve gerçekten ınanamadı bu zamana kadar neden ihmal ettin dedı ben nerden bilim ilk gebelıgım sonucta dedim kadın Doğuma gittim her seyın normal olduğunu soyledı dedım tansıyonumun yüksek olduğunu kanımın çok çok az olduğunu soyledı ve o an anladım ki devlet hastanesı gerçekten çok kötüymüş... ınanamıyorum ya ya benım tansıyonum daha fazla yukselseydı ? Ya kanım daha da dusseydı ve benım bunlardan hıc haberım yok bi yerde tek basıma bayılıp kalkabilirdim yani hamıle olmayı da gectım normal bı ınsanın bile kanının dusuk olmaması gerekıyo.. sıkayet edicem o devlet hastanesınde ki doktoru anca gıttıgımde sohbet muhabbet nerelısın ne zaman evlendın vs sacmalık ya bu hafta randevu alıp gıdıcem ve yapmadığım şey kalmıcak o doktora gerçekten su an o doktoru parcalayasım gelıyo.. sınırlerım çok bozuldu eşimle tartıştık niye doktora gıdınce kendın soylemıyosun dıyo ama ben nerden bılım ya..