36+3gunluk hamileyim kollarımda sızı oluşuyordu çekiyordum ama şu 3_4 gündür çok ağrıyor dayanamıyorum. Sol kolum ve avuç içim damarım katlanmış şekilde ağrıyor. Hemşire tanıdığıma sordum doğuma kadar sürer dedi napayım akil verin geceleri artıyor 😥😥 duramıyorum