Merhaba müstakbel anneler ve anneler ☺ Daha önce foruma yazmadım hiç, aynı başlık açıldı mı bilmiyorum. Çok gerilere gidemedim. 38. Haftadayım. El ve ayaklarım iki haftadır şişiyor. Yarın fotoğraf çekimimiz var. Hızlıca şişlik indirecek bir çözüm var mı? İnternette araştırdım biraz. Soğuk su yazmışlar ama yapsam karnım ağrıyacak. Bunun dışında bir şey?