Kızlar ya kafam çok karışık. Bir kimyasal düşük yaşadım. Birde 8+5te kürtaj oldum kalbi durdu bebeğimin. Tsh yüksekliği olduğunu öğrendim 9.56 idi tshım ondan kaynaklı olabiliyormuş şimdi ilaçla düzelttik hala kullanıyorum. Genetik test yaptırmıştık ama koronadan dolayı sonuçlar çıktıysa bile alamıyoeuz aramadılar. Şuanda deniyoruz, umarım sorun tsh tır ve başka bi problemim yoktur 😢