Mini25 lütfen senden ricam hiç kullanma bir nefes yada bir paket sigara içmişsin hiç farkı yokmuş ben kullanmıyorum fakat çok uzman dinledim içen arkadaşlarımı uyarmak adına bunları öğrendim. Sen nargile yada sigara içtiğin iki şeyi de bebeğine de geçmiş oluyor yani doğuştan kanına nikotin göndermiş oluyorsun yanlış anlamayın akış vermek için değil hiçbir bebeğin kronik rahatsızlıklar mücadele etmesini istemem. Çok yakınım bu nedenle çocuğunu en erken şekilde dünyaya getirdi mücadele edemedi maalesef bebek, bir yorum da düşünmeyin demiş yapabilirseniz onu deneyin Ama bir Nefes bile alsanız devamı gelecek. Yapmayın 🙏