simge3110 Merhaba kızlar 18 haftalık hamileyim 3 lü tarama testimde değerlerim yüksek cikti ve bizde anmbiyo sentez yaptırdık cevap bekliyoruz benim için dua edermisiniz birde başına boyle birşey gelen oldu mu ne yaptınız 😔😢
eryesill simge3110 Rabbim korktuğunuzu yaşatmasın inş. 🙏ikili testiniz nasıl çıkmıştı. Üçlü test neden yaptırmıştınız acaba.