Kader-46 özür dilerim ama güzel kardeşim, 9 ay boyunca kusan hamileler var bu bile normalken 22 haftanda da kusman gayet normal bunun doktorluk bişeyi yok hatta benim annem küçük kız kardeşime hamileyken 9 ay kustu hiç bir şey yemedi yiyemedi serumla beslendi sen düşün. İlaç milaçta fayda etmedi kadına sofrada ağzına lokma koysa öğüre öğüre lavobaya gidiyordu o kadar kötü bi hamilelik geçirdi. Ben 32 haftalığım benim bile arada oluyor mide bulantım hamilelik bu tabi ki mide bulantısı yaşicaksın onu yaşamasan başka bişey yaşicaksın ikincisi hamileliliğin başlıca anlaşılır şekli zaten mide bulantısı değil mi? ne gibi sıkıntısı olcak anlamadım.