Hawa4087 gelebilse bizimkiler gelir dee iste bu giris cikislar biraz zora soktu bizi acikcasi. Yani bi duzenleme yapilmali bu sekilde olmaz olamaz. Sakayla karisik bebegi buyutursek daha kimseye eyvallahimiz olmaz diyoruz 🙂 ama diyoruz iste. Dun diyorum ki 4 5 aylikken bebek anca gidersek bebek kimseye gitmek istemez canimiza okur.dedim. esim direk hih bak kendilerine alistirmislar zaten sevmiodu bizi cocuguda oyle alistirmis derler sana dedi 😂😂 kendi ailesi icin annesi biraz sacma sapan konusurda olur olmadik seylere. Bunlar halledilir de ya sezeryan olurda benim de bakima ihtiyacim olursa napcaz bilmiyorum. Eve cikana kadarkimseye hastanedeyiz demeyecegiz kararini aldik. Kimse bizi gereksiz yere strese sokmasin bunaltmasin istiyoruz. En gec 17 mayis dogum pazartesi gunu keske kalksa sehir disina yasak die dua ediyoruz napalim