Drykmsl tugciiiii 34 hafta olduk. Yarın kontrolum var. Her hafta gidiyorum kontrollere. İkizlerim durursa son 3 haftam ☺️
MelekAkgnr Gamzegrgl çalıaşabılır raporundan sonra çalışamaz alınmıyor diye biliyorum ama ılk raporda ne zaman ayrıcalqcagınız yazıyor zaten
Gamzegrgl MelekAkgnr 37.haftada almak zorundasınız çalışıyor görünürsünüz yasal değil bu da, 17 Nisan rapor alma tarihim
ozlem_1990 34. Haftadayım. 2.gebelik herşey yolunda. Boyle giderse 36. Haftada giricem nstye .doktorum normal zamanda her hafta girilir demisti ama suan ki ortamda önermedi.
MelekAkgnr Gamzegrgl zaten calısabılır raporunda ayrılmak zorunda oldugun tarih yazıyor. 37 de rapor goturmuyoruz biz kuruma dogum yaptıgımızda dogum raporu veriyoruz sadece en azından bizim kurum öyle diğerleri farklıysa bilmıyorum
Gamzegrgl MelekAkgnr Prosedür bu şekilde diye biliyorum ilk kez sizden duydum diyebilirim 🙂 Öğretmenim kurumun muhasebecisi de dün hatırlattı bana gününü geçirme diye 🙂
Bebikom_ tugciiiii bende çalışabılır raporu alıp uzatmıstım. 29 nda doluyor süre. Çalışamaz raporu almamı söylediler o gün için. Heryer farklımı acaba
Gamzeduru Kızlar ben 36+0 oldum bu hafta ama 35 te çok yoğun hareketliyken artık çok azaldı doktor normal dedi ama çok tedirginim sizde ne durumda haraketler
Kk39 tugciiiii bizde 36.haftaya girdik kontrole haftaya gidicez kısmetse güzel geçiyor elhamdülillah evde oturmak dışında
Mervexx3535 Bende 34+5 haftalık oldum. Perşembe günü kontrole gidicem. Bel ve kasık ağrılarım var. Çatı muayenesi için bende tedirginim çok nasıl olucak diye.. inşallah Sağlıkla bebeklerimizi kucağımıza alırız hepimize Sağlıklı Hayırlı günler ve doğumlar hanımlar 🥰😇
Seyma_Eren Bizde 34+3 olduk. En son 29 da gitmiştim kontrole çok özledim kızımı 2 gün sonra kontrolümüz var☺️ Kızlar benim göğüslerim tekrardan hassaslaştı ucu falan baya ağrıyor böyle olan var mı
MelekAkgnr Gamzegrgl bılmıyorum bizde bu şekilde bende emin olamayıp sordum 32 deki raporda ayrılcagın tarih yazıyor sadece 37 den sonra veya onde dogum yaparsan dogum raporu yollıcaksın dediker bende ticaret bakanlıgında memurum . Belki sizde değişiktir .
Sedacntzblkn Çatı muayenesi hakkında bilgisi olan varsa yazabilir mi gerçekten bütün herkes bunu merak ediyor bende biraz korkuyorum ☺️
Sun bizde35 olduk artık her hafta çağırıyo mecbur gidicem ama aklıma bşey takıldı 4 haftaya alırız dedi normal gelmessemi sezaryenaalcak normal de yapabilirsn gençsin dedi ama korktum sezaryan taraftarı bi doktormu
Snmdnz Sun doktorum oyle dedi canm 29 haftalikken gitmistim nisan ayinin ortasonda gel gun vericem dedi bende 40 gun dolunca gidicem 35+2 haftaylen felan gidicem iste canm
Alyami tugciiiii evet bugün gittim 🥰 bizde 36 hafta olucaz perşembe günü 38 de gel çatı muayenesi için dedi kilosu da 2900 dü boyu da 48 cm🙏