26_26_26ggg Merhaba kızlar 7.haftamdayım benim karnımın içi acıyor biraz ayakta kaldım yemek yaparken ondan mı bilmiyorum gaz da olabilir belki ama ağrıyor böyle olanlar varmı normal mi bu haftalar da :(
04052016mh 26_26_26ggg gaz ağrısıdır canım karnının erleri ağrır kesiliyor gibi dayanacaksın mecbur ilerleyen haftalarda geçer 😊
Gzmsydr 26_26_26ggg kanamam yoksa bisey olmaz allahın izniyle yorulduğunu düşündüğünde uzan dinlen geçer
26_26_26ggg 04052016mh zaten zor geçiyor bu hamilelik vala bugünler bi bitse geçse diye dua ediyorum ya😔
04052016mh 26_26_26ggg geçer bende öyle derdim zor geçmemesine rağmen çok şükür zaman geçmiyor büyümüyor derdim 27+3 olduk 🥰