civarzu Ben Kolan Beylikdüzünde Günay hocaya gidiyorum. Geçen cuma muayenemizde her şey güzel görünüyor bir sıkıntı olmazsa normal planlıyoruz doğumumuzu dedi anlaştık (: çok ilgili çalışanlar ve temiz bir hastane 3 gece hastanede yattım safra kesesi taşının sancısı yüzünden ilgi alaka mükemmeldi (: Allahın izniyle 2 ay sonra doğumumuz orda olacak 🤰🏻💙🐣🐥