Faray Mama01 kaburgaya baskı, mide yanması ve ağza su gelmesi, karnımda anlayamadığım sancılar sorma gitsin canım, sona gelince son hatıralarını bırakıyor sanırım.
Semahasan Mama01 bende 33 oldum ne sağıma yatabiliyorum ne soluma kaburgada çok batma hissi oluyor sırt üstü yatınca da nefesim kesiliyor bende kalkıp oturuyorum bütün günde uyukluyorum 😥
MerveSimsek_ Benim 26 haftalikdan taaa 30 haftaligima kadar felan sürdü sanirim.hic yatamiyordum. Suan 32 yim ve yeni yeni geciyor gibi. Bebek herhalde baski yapio oraya ondan agri var benimki suan döndü ve sanirim ondan adaha.cok.rahatladim
Mama01 MerveSimsek_ dönmedi benimko hala 1 aydir inanilmaz bi agri ve aci var ne tarafa yatacagimi bilemiyorum artik