Fasulye52 canım bende 8 ay boyunca oraya gittim bütün çevrem oraya gtti güzel temiz hastane baya özel zaten ❤️ ben hep tülay koldaşa gittim. Aramızda güzel bir bağ vardı çok seviyorum kendisini. Bir kaç arkadasım da ayse Meryem uslu var ona gtti. Hepsi özel şahsi numaralarını veriyor zaten