Bsetncr2020 evet maalesef ben 🤦🏽♀️ 40+5 açılma ve hiçbir belirti yoktu bebeğim de iriydi. Doktorum suni sancı vermeyi önerdi biraz da benim normal doğumda ısrarcı olmam sebebiyle. Sabah 8de suni sancı vermeye başladılar 3 saat aldım ve sonra o kendi sancılarımı başlattı. Gece 10a kadar sadece 3cm açılma oldu ve zorunlu sezeryan oldum. Boşuna onca sancıyı çekmek ve bebeğime o stresi yaşatmakla kaldım. Sonrasında çok ısrarcı olmamak gerektiğini düşündüm. Bazen olmuyorsa zorlamamak lazım… Benimki olumsuz bir örnek ama sizin her şey gönlünüzce olur inşallah 💞💞