Tuxce Selamlar, dr önceden sanırım günde 1 adet yazmıştı şimdi saglikocagindaki dr sabah akşam yazmış sizler genellikle ne şekilde kullaniyorsunuz fazlasının zararı olur mu sabah akşam içsem. 23 haftayız bu arada
dilekgi123 Tuxce banada doktorum gunde 1 tane tok karnina vermisti ama cok kabizlik yapinca doktoruma sorarak biraktim
Kubrakul Merhaba ben günde 1 kez aç karnına kullanıyordum gebeyken doğumdan sonrada aynı şekilde kullanıyorum
Tuxce dilekgi123 bana özellikle ac karnına dedi demir emilimi daha çok olsun diye sonrasında 2 saat süt ve süt ürünleri tüketme ama portakal vs yerden iyi olur demsi ama bünyeye gore veriyorlar herkezde farkediyor demekki 🤔
dilekgi123 Tuxce evet herkesin kan degerine gore bebegin gelisimine gore bide doktor kendi tecrubesine gore ayarliyo 😉 sen sana ne denildiyse ona uymalisin bence 🤗🤗